SAVE DA DATE!

Aug 21, 2011

geram!

teiba hati ni jd geram semacam je..sebut nma 2 hati aku jd bengkek..haish!aku xkesah ko nk kwn..tp bleh x jgn over?!klu ko dh tau status die..xpyh le nk over sgt smpai bersayang2!hello!penah x ko dgr ade gurl yg xpenah mrh klu ade gurl len yg over ngan boy die..siyes aku xkesah ko nk kwn ngan die..tp siyes aku ckp jgn over leh x?!hish..pas2 duk wt ayt emo xmo kwn dh sbb xmo gf die mrh dh..eh3..ko klu x over xde nye aku nk mrh ok..aku xkesah ko nk kwn ngan die pn..sbb aku tau die pn bkn hak aku..tp at least hormat perasaan aku sket..tolg hormat perasaan org len dl b4 ko nk aku hormat perasaan ko..

konon2 sbb aku ko dh xleh kwn ngan die kn..alsn ko bg sbb xmo nt ko jtuh hati kt die suatu hari nt n xmo aku mrh.hey budak leh fkr sndiri le..klu ko xmelebey dr mula lg mmg aku xkesah..tp ko2 over!diulang lg skali over!tp aku xheran pn..sbb die ttp plih aku gak.....dh le aku mls nk ckp sal ko lg..nma ko pn aku xmo ingt dh..ko pn dh ckp xmo kwn ngan die kn..so pas nie xyah le gegeh2 nk cri die lg kn..nie x sal period pain pn nk ngadu gtau..WTS tol!aku geram gle!

p/s:nk kwn ngn bf org bleh..tp xpyh le over ok!

No comments:

Post a Comment