SAVE DA DATE!

Nov 8, 2011

:sentap:

ari ni aku sentap gle kot..sdey pn ader..rsa nk nanges je..xde spe yg nk dgr..ckp kt boyfie pn..die wt endah xendah je..lg menyakitkn hati..so meluahkan segala menda di blog yg dh bersawang ni..huk3..
aku sdey sgt3..aku duk cni ader catwalk competition..aku mmg xske kot menda nie..tp klasmate aku dh bg nma aku tuk join menda bangang nie..1st stage dh lpas..pas2 nma aku masuk semifinal..mmg cm bangang + haram le..aku xske!!di ukang lg skali aku xske!!!pas2 plak klasmate aku duk usik2 aku plak..lg le aku xske..dh le kna wt menda yg aku xske..pas2 kna usik2 plak..mmg aku sentap abeh le..skang nie mood aku mmg btol2 rsa nk nanges je..hmmm...spe punya idea wt menda nie mmg le bangang gle!!!!aku menci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment