SAVE DA DATE!

Sep 8, 2011

kehilangan yang tersayang

aku kehilangan die..insan yg aku syg..walaupn bwu 6bln aku bersamanye..tp rsa cinta dan kasihku terhadapnye sgt mendalam..die yg membuatkn aku tertawa..die yg membuatkan ku tersenyum riang..die juga yg menyembuhkan lukaku dengan senyum tawanya..tp kini..sume itu telah tiada..die tiada lagi disisiku..die pergi jauh dariku..

sesungguhnya aku rindu akan diri itu..aku rindu senyuman nya..aku rindu tawanya..aku rindu tuk bermesra dgn nya..aku rindu tuk memeluknya..aku rindu tuk menciumnya..aku rindu tuk tidur bersama-samanya..aku rindu akn sume kenangan itu..

sayangku amna fasihah...pulang la cepat..acumu nie sgt3 merindui kelatah mu..senyumanmu..gelak tawamu..tangisanmu..dan segala-galanya tentang kamu..acu syg sgt n rindu sgt2 kt amna..acu nk pluk cium amna puas2..hu3..ajak mummy n daddy blk kg slalu ye syg..acu dh rndu sgt2 ni walaupn xsmpai pn seminggu lg amna p beranang 2..hu3..

 
acu rndu amna sgt3..T__T

No comments:

Post a Comment